WE LOVE PETRA
Blog Pengawas PPDa
Follow


VISI PPDa : Pelajar Bebas Dadah Misi PPDa  : Melahirkan pelajar bebas dadah melalui Pelaksanaan Program Pencegahan Dadah (PPDa) yang bersepadu dan menyeluruh daripada aspek pengurusan dan kepimpinan, kurikulum, kokurikulum dan pembangunan sahsiah




© Skin by Ken Eriksen basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.

Rabu, 28 November 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo // Everybody .

Hello guys ,  anybody there -,- ? Haha XD dah berbulan dah tak update entry . Walaowehh -,- As usual , busy siked . Bicara Berirama , Exam , PBS , and whatever . Sometime I lazy , Yeahh you know me ~ Okay , How are You ? Hope you all fine like me ;) Seperti yang korang tahu , my Laptop damaged . Laptop aku rosak buat selama-lamanya . HAHAHA XD Laptop aku dah lama , that's why rosak . Time Darjah 5 aku beli laptop tuu . Memang patot rosak punn :3 Hehe -,- Now , guna laptop adik . Sometime guna Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus . Aku jarang guna komputer sebab line internet lembab :P Takpe , mak aku kata nak belikan laptop Asus yang mahal untuk aku sempena Birthday aku , Alhamdulillah .
Di sebabkan laptop aku yang rosak tuhh , habis berkecai impian aku . aku tahun depan nak telefon baru . Samsung Galaxy Note/S3 or Blackberry . Hmmmm tapi laptop aku rosak :/ Mestilah Ayah aku beli laptop . Telefon dengan laptop mana lagi penting ? Adoii -,- Biarlhaa . Kira tahun depan aku kena kumpul duit sendiri untuk beli Phone baru . Haha XD takk punn , Jual Samsung galaxy Tab 7.0 Plus nie and then beli telefon yang aku impikan , HAHAHA XD ! Aku gila , aku tahuu :D
Talking about my Bicara Berirama , yeahh . Aku dah bertandingg :D Hmm , Kelantan tak menang . Sabah Juara Bicara Berirama Peringkat kebangsaan . Terengganu Naib Johan . Wilayah Persekutan number 3 dan Kelantan nombor 4 . Okay , Alhamdulillah :) Tahniah yang menang .

Peserta Bicara Berirama dari Negeri Kelantan yang sedang mendengar amanat /pesanan terakhir dari Cikgu Anita di depan Ayer Keroh D'Village Resort ,  Melaka 


Time nie memang macam-2 feel ada . Mula-2 dengar pesanan/amanat dari Cikgu Anita . Then , Make-up and touch up mukaa . Laki pompuan semua kena make-up ! Woww , First time pakai Lipstick , Bedak , and macam-2 lagi lahh . Wells , kitaorang pakai simplysiti punya . HAHA XD Kitaorang dapat nombor 4 maybe ada silap kot . padahal memang ada silap ponn , Haha XD Sape dia yang silap tuu ? Okayy , Aku lahh . Ramai lagii actually -,- Aku tersilap ckp GOL ! Haha XD Nevermind . Secara jujur aku ckp , Dari awal sampai akhir buat persembahan , kaki aku gementar . Hati always Debar-2 . Biasalah , first time . So , Insya-Allah tahun depan , kalau berpeluang , tak busy takk tuu tak ini , aku masuk Bicara Berirama untuk sesi 2013 . Aku nak buat yang terbaik biar Kelantan Juara Bicara Berirama Peringkat Kebangsaan 2013 , Insya-Allah ^^ . 
Aku berharap tahun depan aku dapat jadi Conducter Bicara Berirama , dapat masuk Debat jadi Perdana Menteri , Johan Syarahan Peringkat Sekolah , Daerah , Negeri . Insya-Allah ^^ Doakan aku , thank you and you are welcome everytime :)